FAQ - Często zadawane pytania
Jakie metody płatności akceptowane są na stronie internetowej?
Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym mogą być opłacone tradycyjnym przelewem lub szybkim poprzez serwis "Przelewy24"
Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia z płatnością "za pobraniem"
Istnieje możliwość płatności "za pobraniem". Warunkiem skorzystania z tej metody jest wpłata zaliczki koniecznej do uruchomienia zamówienia. Jeżeli chcieliby Państwo skorzystać z tej metody, prosimy o złożenie zamówienia z formą płatności "przelew tradycyjny" oraz o wpisanie w polu "uwagi do zamówienia" informacji o chęci skorzystanie z tej metody - szczegóły prześlemy w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
Jaki jest koszt transportu oraz jak dostarczane są zamówienia?
Wszystkie zamówienia złożone poprzez stronę internetową wysyłamy na nasz koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Mam problem z złożeniem zamówienia lub z dokonaniem płatności, co zrobić?
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek problemy z naszą stroną lub z dokonaniem płatności, prosimy o zgłoszenie problemu na adres e-mail: [email protected]
Czy istnieje możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym?
Istnieje możliwość odbioru zamówienia w naszym salonie przy ul. Bakalarskiej 34 w Warszawie. Jeżeli chcieliby Państwo skorzystać z tej metody, prosimy o wpisanie tej informacji w polu "uwagi do zamówienia" w momencie składania zamówienia lub przesłanie do nas wiadomości e-mail.
Ile mam czasu na zwrot towaru i jak wygląda procedura zwrotu?
Jeżeli chcieliby Państwo zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym, prosimy o zgłoszenie tej informacji poprzez e-mail ([email protected]) w ciągu 14 dni od otrzymani przesyłki. Następnie poprosimy o odesłanie towaru do naszego salonu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Po sprawdzeniu towaru wpłata zostanie zwrócona na wskazany przez Państwa nr. konta.
Produkt, który chcę zamówić występuje w wielu wariantach, ale nie można wybrać konkretnego na stronie, co zrobić?
Prosimy o złożenie zamówienia poprzez stronę internetową i dopisanie w polu "uwagi do zamówienia" jakie parametry ma mieć produkt. W przypadku jeżeli parametry nie zostaną określone, będziemy kontaktować się z Państwem.
Czy oferują Państwo usługę montażu oświetlenia?
W sprawie montażu oświetlenia prosimy o kontakt z firmą TWKJ (strona internetowa: twkj.pl)