Zuiver to holenderska marka z historią sięgającą 2011 roku, która hołduje podstawowym, skandynawskim wartościom oraz skandynawskiemu stylowi życia. Punktem wyjścia wszystkich oferowanych rozwiązań pozostaje dom – jedyna, bezpieczna przystań, w której każdy z nas powinien czuć się komfortowo i przytulnie. Poza pragnieniem dostarczania rzeczy użytecznych, funkcjonalnych i zaspokajających nasze realne potrzeby Zuiver koncentruje się także na przeżyciach, wspomnieniach oraz wrażeniach estetycznych. Holenderskie rozwiązania oświetleniowe to doskonały przykład nowoczesności i minimalizmu ubranych w elegancką, niewymuszoną formę, w których czasami dostrzeżemy także inspirację stylistyką minionych lat. Lekki, świeży i przyjemny dla oka design zawsze odzwierciedla współczesne wnętrzarskie trendy. Nazwa marki nie jest tu przypadkowa, ponieważ „zuiver” w języku niderlandzkim oznacza „czysty”. Twórcy w swoich projektach dążą dlatego do czystości, prawdziwości, zgodnie z filozofią „projekty jutra do współczesnego wnętrza”.

Design dostępny dla wszystkich
Zuiver to wyjątkowa, bogata i zróżnicowana oferta lamp zaprojektowanych z myślą o każdym wnętrzu mieszkalnym i użytkowym, w tym przestrzeniach zewnętrznych – niezależnie od tego, w jakim stylu zostały utrzymane. Kolekcje, w skład których wchodzą kinkiety, lampy biurkowe, stołowe, podłogowe i wiszące, nieustannie się rozwijają i dostosowują do aktualnych potrzeb oraz gustów współczesnych użytkowników. Ponadczasowy design w połączeniu z wysokiej jakości materiałami oraz użytecznością każdego produktu gwarantują niezakłóconą radość, przyjemność i satysfakcję użytkowania. Pośród tak licznych propozycji każdy może znaleźć coś dla siebie. Stworzyć własną kompozycję świetlną, która będzie oddziaływać na wnętrze nie tylko wieczorami, ale i w ciągu dnia.

Szersza perspektywa
W swoich działaniach holenderska marka koncentruje się na wyglądzie, estetyce produktów, nie zapominając przy tym o ich szerszym oddziaływaniu. Zuiver kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, dążąc do zminimalizowania wpływu, jaki wywiera na środowisko. Marka do 2030 roku postawiła sobie za cel zmniejszenie o 49% emisji CO2, a także znaczne ograniczenie wykorzystywanych materiałów pierwotnych i zastąpienie ich materiałami odnawialnymi, pochodzącymi z recyklingu. W swoich projektach zwraca jeszcze większą uwagę na trwałość poszczególnych produktów, która wywiera bezpośredni wpływ na nasze potrzeby i decyzje zakupowe. Zaplanowane na najbliższe lata przedsięwzięcia zakładają ponadto dążenie do poprawy, udoskonalenia warunków pracy dla wszystkich zatrudnianych pracowników, wprowadzenie usługi serwisu naprawczego i programu remontowego, jak również paszportu pochodzenia produktu z informacjami o źródle wykorzystanych do jego wytworzenia materiałów.
Search engine powered by ElasticSuite