Kundalini, znana także pod skróconą nazwą KDLN, to jedna z wielu marek reprezentujących jedyne w swoim rodzaju włoskie oświetlenie. Wszystko rozpoczęło się blisko 30 lat temu, w roku 1996 w Mediolanie. Firma błyskawicznie wyszła jednak ze swoją ofertą poza rodzimy kraj – Włochy, stopniowo dążąc w kierunku międzynarodowej tożsamości. I tak oto jej produkty są dostępne dzisiaj również w Polsce, jak i wielu innych państwach w Europie i na świecie.

Z dbałością o szczegóły KDLN tworzy ponadczasowe i stylowe lampy, które w znakomity sposób komponują się z każdą przestrzenią. Włoski producent wzbogaca wnętrza prywatne i publiczne, mistrzowsko wykorzystując do tego światło, formę i kolor. Wszystkie projekty charakteryzują się przemyślanymi detalami i wyrafinowaną estetyką, co czyni je idealnym wyborem do każdego eleganckiego i nowoczesnego wnętrza, w którym to właśnie oświetlenie będzie kreować nastrój i charakter.

Świetliste scenerie różnych kultur
Oświetlenie KDLN jest tworzone przez ludzi dla ludzi. Marka chętnie współpracuje z projektantami z całego świata, dlatego w swoich projektach może przemycać ducha różnych kultur. Dostrzeżesz to w szeregu stylowych i minimalistycznych elementów, od lamp sufitowych, wiszących, przez kinkiety po oświetlenie podłogowe i stołowe. Szkło i metal – to podstawowe materiały, które producent stosuje w swoich świetlnych rozwiązaniach. Gwarantują one ich trwałość, niezawodność, jakość i nienaganną estetykę. Nadane im geometryczne i abstrakcyjne formy oraz kolory zamieniają każdą z lamp w jedyną w swoim rodzaju dekorację wnętrza i gwarantują jej rozpoznawalność.

Zielone rozwiązania
KDLN stopniowo, jednak wyraźnie i rygorystycznie zmienia swoją produkcję na coraz to bardziej zrównoważoną. Marka sumiennie promuje ekologiczne zachowania i idee, sama nie pozostając bierna na kwestie środowiskowe. Od kilku lat okazuje wsparcie dla Trentino Tree Agreement, dążąc do przywrócenia zniszczonych na tym obszarze w 2018 r. ponad 4 milionów m3 drzew. Jednym z celów KDLN na 2022 było wzięcie udziału w globalnej akcji, polegającej na zasadzeniu ponad 50 miliardów tych wieloletnich roślin. Aby zmaksymalizować skuteczność ponownego zalesiania terenów zniszczonych w wyniku anomalii pogodowych, firma postanowiła odkładać na to przedsięwzięcie pewien procent od każdego sprzedanego produktu.

Search engine powered by ElasticSuite